۱۳۹۵ تیر ۳۰, چهارشنبه

فشاروسرکوب جمهوری اسلامی درجامعه ایران

اهداف  نوشته  و سمت و سوی مبارزاتی نویسنده  برایخبررسانی به تمام اقشار جامعه ایران از پیر تا جوان
آگاه سازی کارگرانی که حق و حقوقشان توسط نظام دیکتاتوری جمهوری اسلامی از دست رفته و دزدی شده است.
مردمی که با سختی و مذلت روزگاز گذرانده و جوانانی که برای ساختن سقف زندگی درآمدی نداشته.
پدری که برای درمان فرزندش پول درمانی ندارد و حتی کسی بود که برای بخیه زخم صورت فرزندش وی را از بیمارستان بیرون کردند و بخیه را بیرون کشیدند چون پدر پول نداشت!
کودکان کار که درسره چهاراه ها برای کاسبی کردن گل یا شیشه ماشین تمیز می کنند ولی دراین بین کودکانی مورد تجاوز و ضرب و شتم افرادی قرار می گیرند.و حتی این کودکان به اعتیاد روی می اورند .
جامعه ایران یک جامعه بیماری شده حتی امنیت داخلی هم ازبین رفته واین نیست که خبر گزاری های خارجی از امنیت داخلی صحبت می کنند باید از دورن دید و با مردم و کودکان فقیر صحبت کرد.
جامعه ایران طی 38سال پس از انقلاب اسلامی که موزدوران نظام ان را طراحی کردند و دیکتاتوری به نام امام خمینی راه بر تخت استبداد نشاندند از همان موقع این فشار ها بر مردم و جماعه ایران شروع شد
به طور مثال ازادی های مردم کم کم بسته شد و حجاب برای بانوان یک امر زوری انجام شد.
بعد از دوران اصلاحات که با فشار بر جوانان و ازادی ها دوباره ایران به سمت تندروهای افراطی مثل محمود احمدی نژاد پیش رفت تا سال 91با رو کارامدن حسن روحانی که شخصا اصلاح طلبه و به ایشون روباه بنفش لغب دادند
حسن روحانی بعد از رو کارامدن در جایگاه قدرت خویش با برنامه ریزی بر نفوذ بر شکورهای هم سایه و صادرات اسلحه و مهمات نظامی به سوریه و عراق و لیبی یمن و افریقا در صدد دخالت بر شکورهای هم سایه و ارسال نظامیان به جنگ سوریه شد.
و حتی خشم کشورهای عربی هم بارها درامد و واکنش های شدیدی به جمهوری اسلامی نشان دادند.
حسن روحانی با دروغ پراکنی های زیاد مبنی بر رونق اقتصادی در ایران حتی هروزه شاهد برعکس بودن این قضیه بودیم چون با رانت خواری تمام سرمایه کشور ایران رو به یغ ما برد و با سفرهای خیالی خود به اروپا خواست درهای اقتصادی رو به روی نظام جمهوری اسلامی )خامنه ای بگشاید.
ولی متاسفانه قشر کارگر ایران هیچ رونقی رو در این مبادلات اقتصادی مشاهده نکردند و شاهد این هستیم که هروزه با بیکار یو تعدیل نیروهای زیاد کارخانه جات بزرک در شهرهای صنعتی ایران روبه افزایش است.
بیشتر کارگان بی کارو گرسنه هستند و همیشه فریادشان و اعترضاشان به دولت نابارور جمهوری اسلامی این بوده و
اقای روحانی حقو ما کجا رفته؟اعتراض اعتراض تا کی تاکی گشنه باشیم
ولی دولت جمهوری اسلامی گاه به فکر خویشو سرمایه گزرای در کشورهای دنیا است
فشاروسرکوب جمهوری اسلامی درجامعه ایران از سال 1395:
فشار و سرکوب های روزانه بر مردم و حتی دستفروشان کشتن کولبرها رانت خواری زمین و مزارع کشاورزی بسته شدن واحدهای صنفی پرداخت نشدن مطالبات حقوقی بازنشستگان نبود اب اشامیدنی در مناطق سیستان پلوچستان نبود مدرسه و مراکز اموزشی در جنوب کشور و غرب ایران ورادات داروهای غیر مجاز از چین به ایران و کشته شدن 1000نفر حمله ماموران انتظامی به کسبه داران توپخانه تهران و ناصرخسرو پرداخت نشدن مطالبات مزدی معلمان و پرستاران بیمارستان ها و در بین این اخبار ما شاهد خودکشی جوانان و کودکان در ایران هستیم.
"ساعتی قبل در شرق تهران کودکی ۱۳ ساله خود را حلق‌آویز کرد" فشار بر دختران و خودکشی انهادر سنندج و کرمانشاه خودکشی دختران دانشجو و تحصیل کرده در تهران
“ازدواج زودهنگام دانش‌آموزان ابتدائی در برخی استان‌ها منجر به ترک تحصیل شده است”
لغو کنسرت های موسیقی م.علیرضا قربانی ولغو اجرای کنسرت سالار عقیلی در کرمان ادعای جدید امام جمعه مشهد در مورد ورود زنان به ورزشگاه برخورد ضد انسانی ماموران نیروی انتظامی با روزه خواری (شلاق و کتک زدن روز خواران درانزارعمومی) برخورد قاطع پلیس با همراه داشتن سگ در مازندران دستور برخورد فیزیکی با متخلفین در امر به معروف و نهی از منکر توسط علما مرگ دو کارگر به دلیل فقدان ایمنی در محیط کار.
روزانه ۲۰ تا ۲۰۰ نوزاد معتاد در ایران متولد می شود اعتراض کسبه های تجریش به مزاحمت های ماموران نیروی انتظامی افزایش خط شیوع اعتیاد در زنان نداشتن شناسنامه مشکل اصلی قوم بلوچ در ایران.
پلمب ۳۰ واحد صنفی به دلیل روزه خواری در مشهد تاکید دبیر شورای عالی فضای مجازی مبنی بر گرفتن مجوز برای فعالان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی فشار جمهوری اسلامی به روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان.
پلمب آرایشگاه‌ها در شیراز به‌اتهام انتشار تصاویر مدل عروس در تلگرام بحرانی شدن وضعیت استان‌های غربی ایران براثر افزایش ریزگردهای هوا ایجاد رعب و وحشت درشهرهای سلماس و ارومیه توسط بسیج جمهوری اسلامی.
تجمع شماری از مالباختگان تعاونی مسکن نگین غرب در مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت بیش از ۲۰ تن از کارگران شهرداری اهواز توسط نیروی انتظامی شلاق زدن کارگان معترض در تهران توسط ماموران انتظامی جمهوری اسلامی.
الیاس اسلامی منش

نویسنده ،قعال سیاسی و مدنی