۱۳۹۶ دی ۴, دوشنبه

مجروح شدن یک دانش آموز براثرتنبیه بدنی معلم

میرحسین جاهدشیران، دانش‌آموز ۱۴ساله کلاس هفتم با تنبیه بدنی یک معلم این بار در اسلامشهر راهی بیمارستان شده است.
کیهان نوین: امیرحسین جاهدشیران»، دانش‌آموز ۱۴ساله کلاس هفتم، با سیلی معلم دچار تشنج و راهی بیمارستان شد. وقتی پدرش به مدرسه رسید، مسولان مدرسه و مدیر مدرسه به او گفتند که پسرش دچار تشنج است اما بعد هم‌کلاسی‌های او گفتند که معلم فرهنگ و هنر او را به طرز بسیار بدی کتک زده است.
این درحالی است که ربیع محمدی، مدیر مدرسه، گفته است که شانتاژ خبری شده و این دانش‌آموز قبلا هم مشکلاتی داشته است.
پدر امیرحسین می گوید ساعت ۱۱صبح از مدرسه با من تماس گرفتند. به مدرسه که رسیدم، دیدم اورژانس جلوی درِ مدرسه است. داخل مدرسه که رفتم،  دیدم بچه‌ام روی میز بی‌حال نشسته و پرستار اورژانس هم می‌گفت که امیرحسین دچار تشنج است. از پسرم که پرسیدم، گفت زمین خوردم و بقیه مسئولان هم می‌گفتند زمین خورده است. از آنها تشکر کردم و حتی به اورژانس گفتم که اگر هزینه‌ای نیاز است، پرداخت کنم. پسرم صورتش کبود شده بود.»
او ادامه می‌دهد: «آمدم بیرون و چند نفر از همکلاسي‌هایش پشت در خانه ما منتظر و نگران بودند. سلام کردند و پرسیدند چه شده است که من گفتم صبحانه نخورده و حالش بد شده است. یکی از بچه‌ها گفت عمو این بحث‌ها نیست، معلم فرهنگ و هنر امیرحسین را کتک زد. چنان زد که سکوت کلاس را فراگرفت.