۱۳۹۶ بهمن ۲۲, یکشنبه

راهپیمایی شکست خورده ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف ایران

بنابه خبرها و گزارشهای دریافتی از شهرهای مختلف کشور٬ راهپیمایی نمایشی ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف ایران با بی اعتنایی کامل مردم وشکست جمهوری اسلامی مواجه شد.

 علیرغم سعی و تلاش مقامات جمهوری اسلامی برای حمع آوری مردم جهت شرکت در راهپیمایی نمایشی ۲۲ بهمن اما مردم ایران حاضر نشدند به زور و اجبار آنها برای شرکت در راهپیمایی پاسخ مثبت دهند.
بامداد روز یکشنبه۲۲بهمن ۹۶ ؛ ده‌ها اتوبوس در فرودگاه مهرآباد برای لشگرکشی به تهران و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده بودند . این اتوبوس ها از نیمه شب در فرودگاه مستقر شده اند.

همچنین در یک اقدام عوامفریبانه دیگر نیروهای حکومتی در نقاط مختلف تهران و سایر شهرها اقدام به توزیع سیم کارتهای مجانی و کیک و ساندیس کردند.
در تهران در میدان امام حسین افراد بسیار کمی که تعداد آنها به ۵۰ نفر هم نمی رسید بصورت پراکنده راه میرفتند و از تظاهرات و راهپیمایی خبری نبود.

در شهر گرگان یک خودرو که بلندگویی روی آن نصب شده بود تا برای کسانی که به تظاهرات می آیند؛ شعار بدهد؛ حرکت می کرد اما حتی یک نفر از مردم شهر هم در این راهپیمایی شرکت نکردند و یک نفر دیگر از همان بلندگو با یک شعار دیگر پاسخ وی را می دهد.